Betaalmethodes

Betaalkaarten

Betaling kan worden gedaan met Bancontact, PayPal, VISA, VISA Debit of MASTERCARD. U wordt gevraagd om uw kaarttype, kaartnummer, vervaldatum en eventueel het driecijferige beveiligingsnummer te geven. Deze informatie wordt via hoogwaardige encryptie rechtstreeks naar de bank verzonden om te controleren of uw kredietkaart of bankkaart geldig is. Zodra uw kaart is goedgekeurd, sturen wij u per e-mail een bestelbevestiging. Uw kredietkaart of bankkaart wordt pas belast op de dag dat wij uw bestelling verzenden.

Processing en data transfers tussen uw web browser en onze server voor validatie van uw krediet of uw debet kaart gebeurd via de beveiligde internet connectie (SSL) van onze betaalpartners Computop en European Merchant Services (kortweg EMS). Zodra uw kaart of betaling aanvaard is, sturen wij u een orderbevestiging per e-mail.

Heeft u vragen? Bel ons dan gerust.

Bancontact

Via deze webshop kunt u betalen met Bancontact. Een betaling via Bancontact uitvoeren is eenvoudig. U betaalt met uw kaartnummer en de vervaldatum van uw betaalkaart. Beiden staan vermeld op uw betaalkaart. Via de 'digipas' keurt de u de betaling met deze betaalmethode goed via de eigen bankomgeving. Bancontact is wel een betaalmethode waarmee u uw bestelling direct (en dus 100%) vooruitbetaald.

PayPal

Betalingen zijn mogelijk via PayPal. Tijdens het betalingsprocess zult U gevraagd worden om in te loggen bij Uw persoonlijke PayPal account.
Het is ook mogelijk verder te gaan met de betaling zonder een bestaande PayPal account, en met behulp van Uw creditcard de betaling af te ronden. Na de betaling in PayPal zult U teruggeleid worden naar onze webshop en een bevestiging te krijgen waarop te lezen is dat de betaling geslaagd is.

3D Secure
Wat doet 3D Secure?
3D Secure, ook wel 3D Secure authenticatie of 3DS genoemd, is een maatregel om fraude te voorkomen. 3DS werd in 2001 gelanceerd door Visa (als Verified-by-Visa). Het fungeert als een extra beveiligingslaag bij het doen van kaartbetalingen. Het biedt klanten een veilige authenticatiestap bij online betalingen en het zorgt ervoor dat de juiste kaartgegevens worden gebruikt zodat fraude bij kaartbetalingen wordt voorkomen. 3DS wordt ondersteund en erkend door grote debet- en creditcarduitgevers, zoals VISA, Mastercard (als Mastercard Secure Code) en American Express (als American Express SafeKey)."

Hoe werkt beveiligde 3D-authenticatie?
U hebt waarschijnlijk al eerder met beveiligde 3D-authenticatie kennisgemaakt toen u online een aankoop betaalde. Zodra u online een van onze producten wilt afrekenen, wordt u doorverwezen naar de 3D Secure-pagina op de website van uw debet- of creditcarduitgever. Op de website van de kaartuitgever wordt u om een wachtwoord gevraagd (dat u al bij uw bank moet hebben ingesteld) of wordt u gevraagd een authenticatiecode in te voeren (die automatisch naar uw bevestigde mobiele telefoonnummer wordt gestuurd). Nadat u de juiste gegevens hebt ingevuld, wordt de betaling goedgekeurd door de kaartuitgever en wordt u teruggeleid naar nze bevestigingspagina. Dit gaat razendsnel en eenmaal terug op onze site ontvangt u een bevestigingsmail dat de betaling is gelukt."

Hoe kan ik me aanmelden voor Verified by Visa/Mastercard Secure Code?
Verified by Visa en Mastercard Secure Code worden aangeboden door banken en serviceverleners, niet rechtstreeks door Visa/Mastercard. We raden u aan rechtstreeks contact met uw bank of serviceverlener op te nemen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
U kunt een wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen. Hoe lang dit duurt verschilt per bank. Als het Verified by Visa-bericht of het Mastercard Secure Code pop-up scherm verschijnt nadat u uw kaartgegevens hebt ingevoerd, wordt er waarschijnlijk een optie 'wachtwoord vergeten' afgebeeld. Als u daarrop klikt, wordt u om enkele gegevens gevraagd die u bij het aanmelden hebt opgegeven. U kunt nu uw wachtwoord snel opnieuw instellen en doorgaan met winkelen.

Mijn bank stuurt een code naar mijn telefoon, maar deze ontvang ik niet altijd. Wat moet ik doen?
Neem dit rechtstreeks met uw bank op, zodat zij het probleem kunnen onderzoeken. Mogelijk is het iets eenvoudigs, bijvoorbeeld dat ze niet uw juiste nummer hebben. Dit wordt meestal opgelost door even te bellen.

    


Telefoon: 010-42 09 09 (ma - vrij van 8:30 tot 13:00)

E-mail: info-be@velux.com